Beurer infraroodlamp 300W lamp il50

Normale prijs: € 76,89

Special Price € 52,95

Beschikbaarheid: Niet in voorraad

Deze infraroodlamp straalt IR-A uit. Dat is infrarood licht met een korte golf. Dit infrarode licht is de meest therapeutische infraroodstraling. Het dringt tot ongeveer 6 millimeter door in de huid en verlicht zo spierpijn en reumatische pijn.

Beschrijving

Beurer Infra. 300W Lamp IL50

Infrarood kan helend werken bij verschillende aandoeningen, het werkt voornamelijk erg ontspannend. Dankzij het warme infraroodlicht wordt de spanning van de spieren afgehaald. De warmte van het infrarode licht zorgt voor een betere doorbloeding, dit stimuleert de stofwisseling en zorgt ervoor dat afvalstoffen sneller kunnen worden afgevoerd en voedingstoffen sneller worden aangevoerd. Verschillende lichamelijke klachten kunnen hiermee worden verlicht of verholpen. De spanning in de spieren kan afnemen, ledematen worden minder stijf en pijn aan de gewrichten kan afnemen.

Je kan deze infraroodlamp ook gebruiken bij schoonheidsverzorging, bijvoorbeeld bij een onzuivere huid. De warmte van het licht reinigt de huid tot diep in de poriën en zorgt voor een intensievere en snellere opname van crèmes en andere cosmetische ingrediënten.

Deze Beurer infrarood warmtestraler IL50 vermindert spierklachten en verkoudheid d.m.v. het uitstralen van diepwerkende infrarood warmte. Deze infraroodwarmtestraler beschikt over automatische uitschakeling.

Kenmerken

• Platte infraroodlamp van 300W
  • Met timer van 15 minuten en automatische uitschakeling
  • Traploos instelbare kantelhoek