Drogisterijdeals

Wat is Drogisterijdeals?
Drogisterijdeals.nl is een site waarop iedere dag de leukste aanbiedingen worden aangeboden tegen de allerlaagste prijzen. Door groot in te kopen kunnen wij deze lage prijzen hanteren. Wij zorgen altijd voor bekende drogisterij artikelen in ons assortiment! Drogisterijdeals.nl levert kwaliteitsproducten van gerenommeerde merken. Zorg dat je er op tijd bij bent want de aanbiedingen gelden maar 24 uur en zolang de voorraad strekt, OP=OP. Drogisterijdeals levert in Nederland, België en Duitsland. Op aanvraag kunnen wij ook naar andere landen versturen.

Hoe werkt Drogisterijdeals?
Elke dag heeft Drogisterijdeals een mega aanbieding met een beperkte voorraad. De aanbiedingen zijn 24 uur beschikbaar tenzij de voorraad in die 24 uur geheel uitverkocht raakt. Zodra er een nieuwe aanbieding op de website verschijnt komen de oude aanbiedingen op de pagina; Gemiste aanbiedingen, dan is het alsnog mogelijk om het product te bestellen. Maar houd de website goed in de gaten want misschien verschijnt er snel een vergelijkbaar product voor dezelfde spectaculaire prijs! Schrijf je in voor de dagelijkse nieuwsbrief en je mist geen Drogisterij DEAL!

Welke producten worden er aangeboden?
Drogisterijdeals verkoopt haarshampoos, haargels, douchegels, scheermesjes, scheerapparaten, geurtjes, cosmetica artikelen en vele andere drogisterijartikelen van A tot Z! En altijd voor zeer lage prijzen!

Hoe lang staat een product op de website?
Elke aanbieding is inprincipe 24 uur beschikbaar, maar het kan zijn dat het gewenste product nog op de gemiste aanbieding pagina komt te staan.

Ik heb een product gemist. Kan ik deze nog bestellen?
Ja. Mits op voorraad. Deze kun je vinden onder het tabje gemiste aanbiedingen.

Betaal ik verzendkosten?
Bij pakketten worden er 4,95 euro aan verzendkosten in rekening gebracht. 

Zijn de genoemde prijzen incl. BTW?
Wij houden het graag duidelijk en transparant, dus de prijzen die je op de website ziet zijn allemaal inclusief BTW.

Mijn account

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bekijken?
Login met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Ik ben mijn login en wachtwoord vergeten.
Klik op 'Login' en vervolgens op de link "Wachtwoord vergeten?" om uw wachtwoord opnieuw aan te vragen

Kan ik nog iets aan m'n bestelling toevoegen?
Ja, het is mogelijk om nog een extra product toe te voegen aan uw order indien deze nog niet verzonden is. U kunt dit doen door contact met ons op te nemen via telefoon. Dan wordt dit voor u aangepast.

Ik heb meerdere orderbevestigingen gekregen, krijg ik mijn bestelling nu dubbel?
Soms kan het voorkomen dat er een bestelling dubbel bij ons doorkomt. In de meeste gevallen wordt dit ondervangen door ons systeem en worden dubbele bestellingen er direct tussenuitgehaald. Onder 'Mijn geplaatste orders' op onze website kunt u zien welke order er nog openstaat.
Een veelvoorkomende reden hiervoor is dat de betaalpoging is mislukt.

Hoe weet ik dat mijn bestelling is ontvangen?
Wanneer u via onze website een bestelling heeft geplaatst en u een correct e-mailadres heeft opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling.
Mocht u binnen 2 uur na het plaatsen van uw order nog geen bevestiging hebben gehad, dan kunt u via telefoon of e-mail contact met ons opnemen

Ik ben verhuisd, hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
U kunt hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens gaat u naar 'Mijn account' vanuit hier klikt u op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kunt u uw adreswijziging doorgeven.

Mijn naam is niet correct, hoe kan ik dit wijzigen?
U kunt hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens gaat u naar 'Mijn account' vanuit hier klikt u op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kunt u uw adreswijziging doorgeven.

Ik heb een ander mailadres, kan ik dit wijzigen?
U kunt hiervoor inloggen op onze website. Vervolgens gaat u naar 'Mijn account' vanuit hier klikt u op 'Mijn gegevens bekijken/wijzigen'. Hier kunt u uw adreswijziging doorgeven.

Verzending

Kan ik een bestelling annuleren?
Ja, zolang uw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kostenloos te annuleren. Voor een annulering kunt via telefoon contact met ons opnemen, dat is de snelste manier.

Wat als ik na 7 werkdagen mijn bestelling nog niet heb ontvangen?
Heeft u van ons via e-mail een Track & Trace nummer ontvangen? Dan kunt u via dat nummer uw bestelling volgen bij Postnl.

Is er na één werkdag nog niets zichtbaar in Track & Trace dan kan het zijn dat het pakketje nog niet is ingescand bij Postnl of dat het verzendlabel beschadigd is.
Het pakketje zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon de zelfde dag of de eerstvolgende werkdag bezorgt worden. Heeft u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het Postnl nummer nog niets ontvangen?
Neem dan telefonisch of via de e-mail contact met ons op. Bij brievenbuspost ontvangt u geen Track & Trace nummer.

Door wie word mijn bestelling bezorgd?
Wij werken samen met PostNL waardoor er op alle dagen van de week (m.u.v zon- en feestdagen) bezorgd kan worden.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Uw bestelling zelf afhalen is ook een mogelijkheid.

Retour, Garantie en defecten

Mijn pakketje is beschadigt. Wat nu?
Indien u een pakketje ontvangt welke beschadigd is aangeleverd is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem deze niet aan. Heeft u het pakketje aangenomen en een aantekening laten maken van de beschadiging dan kunt u gerust het pakketje openmaken. Maak hiervan altijd een foto!!
Blijkt dat er schade is aan het product neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Heb ik bedenktijd en mag ik een artikel terugzenden?
Indien u het door u bestelde product niet meer wenst te behouden kunt u een retouraanvraag doen, ga daarvoor naar: http://www.drogisterijdeals.nl/contact   Binnen 14 dagen kan een artikel mits deze aan onze retourvoorwaarden voldoet geretourneerd worden. Voor meer informatie, leest u dan de algemene voorwaarden van Heyting eBusiness.

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?
Als u artikel defect is, dient u meteen contact op te nemen met onze support support@heytingebusiness.com , zei zullen u verder helpen met de afhandeling.
Elk apparaat wordt door onze RMA afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij of het apparaat gerepareerd wordt of dat deze omgeruild kan worden. U wordt hier vanzelf van op de hoogte gesteld.

Bij een beschadigd en niet-vervangbaar artikel betalen wij bij retournering van de zending het volledige aankoopbedrag binnen 30 dagen terug.

Let op: Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vindt u achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing u niet verder kan helpen, neem dan contact op.

Heb ik garantie?
De garantieperiode is 1 jaar op apparaten en een half jaar op onderdelen. Echter sommige fabrikanten geven langer garantie. Voor meer informatie
over garantievoorwaarden kunt u contact met ons opnemen: http://www.drogisterijdeals.nl/contact

Privacy

Word mijn privacy gerespecteerd?
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van de website en dragen zorg voor de persoonlijke informatie die je ons verschaft en zorgen dat deze vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken jou gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jou toestemming. Wij zullen persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zullen deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jou bestelling. Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers wordt louter gebruikt voor de ontwikkeling van onze website. Wij houden ons aan de Wet Persoonsregistraties en zullen jou gegevens niet aan derden doorgeven danwel verkopen.

Worden mijn gegevens niet doorgegeven aan derden?
Al uw gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld. Wenst u hier meer over te weten te komen?

Waar kan ik met mijn opmerkingen, tips of vragen terecht?
Wij vinden jouw mening erg belangrijk en horen graag wat je van Drogisterijdeals.nl vindt, en hoe we onze website en dienstverlening misschien nog kunnen verbeteren. Daarom kun je altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice of natuurlijk door een brief te sturen naar onderstaand adres:

Drogisterijdeals.nl
Afdeling klantenservice
Marconistraat 1a
8013PK Zwolle

Bezoekadres:
Marconistraat 1a
8013PK Zwolle