Het retourbeleid van Drogisterijdeals.nl
Indien uw een artikel wilt retourneren dient u eerst een retour aanvraag te doen. Neem hiervoor dan contact op via http://www.drogisterijdeals.nl/contact. Voor alle procedures is het belangrijk om (indien van toepassing) het product in de originele verpakking op te sturen in een omverpakking, voldoende gefrankeerd en de factuur met retourformulier bijgesloten.

Wie betaalt voor de verzendkosten voor retourzendingen?
Als de fout afkomstig is van Drogisterijdeals.nl nemen wij de verzendkosten voor rekening. In alle andere gevallen betaalt u de verzendkosten.

Kan een bestelling geannuleerd worden?
Ja, zolang uw order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kostenloos te annuleren. Voor een annulering kunt via telefoon contact met ons opnemen, dat is de snelste manier.

Bestelling is beschadigd aangekomen (transportschade)
Indien u een pakketje ontvangt welke beschadigd is aangeleverd is het essentieel dat hier een aantekening van gemaakt wordt. Is dit niet mogelijk en is er behoorlijke schade aan de doos? Weiger dan het pakketje en neem deze niet aan. Heeft u het pakketje aangenomen en een aantekening laten maken van de beschadiging dan kunt u gerust het pakketje openmaken. Maak hiervan altijd een foto!! Blijkt dat er schade is aan het product neem dan contact op via http://www.drogisterijdeals.nl/contact.

Het product is defect bij aankomst
Raadpleeg bij storing altijd eerst de gebruiksaanwijzing. Vaak vindt u achterin de gebruiksaanwijzing een tabel met storingen en mogelijke oplossingen. Indien de gebruiksaanwijzing u niet verder kan helpen, neem dan contact op. Let op! Als ook de omdoos van het product beschadigd is, meldt het defect dan als een transportschade. Als het defect niet binnen 7 werkdagen wordt aangemeld, kunnen wij het niet meer in behandeling nemen als defect artikel of transportschade. Elk apparaat wordt door onze RMA afdeling beoordeeld. Hierna beslissen wij of het apparaat gerepareerd wordt of dat deze omgeruild kan worden. U wordt hier vanzelf van op de hoogte gesteld.

Garantietermijnen:
De garantieperiode is 1 jaar op apparaten en een half jaar op onderdelen.Echter sommige fabrikanten geven langer garantie, neem hiervoor contact op via http://www.drogisterijdeals.nl/contact. Wees ervan overtuigd dat er geen sprake is van een bedieningsfout. Lees daarom eerst goed de meegeleverde handleiding.

Na een succesvolle reparatie zullen wij het product direct naar het door jou opgegeven adres terugsturen. Het is mogelijk dat je product niet wordt gerepareerd, maar wordt gecrediteerd of vervangen door een ander exemplaar.

Let op! De volgende schadegevallen zijn uitgesloten van garantie:

Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik (bijvoorbeeld valschade). Vocht- en/of waterschade. Gebroken displays en schermen. Schade bij producten met hygiënevoorschriften die reeds gebruikt zijn zoals tandenborstels, tondeuses, oordopjes etc. Verbruiksartikelen als batterijen, vloeistoffen, parfums, lampen, etc.

Defect product buiten garantietermijn (geen verbruiksgoederen)
Mocht het voorkomen dat het product buiten de garantietermijn defect raakt, dan kan er geen aanspraak gemaakt worden op de garantie afhandeling door drogisterijdeals.nl Je kunt altijd direct contact opnemen met de fabrikant voor reparatiemogelijkheden.

Op het moment dat het product niet defect blijkt te zijn of buiten garantie valt, kan de fabrikant of het reparatiecentrum kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen aan de klant worden doorbelast, bijvoorbeeld middels een rembours zending.

Levering komt niet overeen met wat er besteld is
Komt de levering niet overeen met wat je hebt besteld, dan vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden via support@heytingebusiness.nl

Ik snap niet hoe het product werkt. Wat kan ik nu doen
Bij de meeste producten wordt een uitgebreide handleiding of beschrijving meegeleverd. Deze kun je natuurlijk eerst doorlezen. Daarnaast kun je natuurlijk altijd op de website van de fabrikant kijken of contact met hen opnemen. De meeste merken hebben een goede klantenservice die je kan helpen bij specifieke vragen over een product. Mocht je er via de verschillende wegen nog niet uitkomen, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Is je vraag nog niet beantwoord? Stel dan hier je vraag aan de klantenservice.