Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Je ontvangt je bestelling gemiddeld 1 à 2 dagen na de betaling. (weekenden en feestdagen zijn hierbij niet inbegrepen).  Heeft u van ons via e-mail een Track & Trace nummer ontvangen? Dan kunt u via dat nummer uw bestelling volgen bij PostNL (www.jouw.postnl.nl/). Is er na één werkdag nog niets zichtbaar in Track & Trace dan kan het zijn dat het pakketje nog niet is ingescand bij PostNL of dat het verzendlabel beschadigd is.

Het pakketje zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon de zelfde dag of de eerstvolgende werkdag bezorgt worden.

Heeft u binnen 5 werkdagen na ontvangst van het PostNL nummer nog niets ontvangen?
Neem dan via de e-mail contact op via http://www.drogisterijdeals.nl/contact. Bij brievenbuspost ontvangt u geen Track & Trace nummer.

Wat gebeurt er als ik niet thuis bent
In het totaal zal PostNL 2 maal proberen het pakket bij u af te leveren. ( U ontvangt hiervan een "niet thuis bericht"van PostNL met verdere instructies. 
Hierna zal het pakket op het dichtstbijzijnde PostNL neer gelegd worden.
Hier blijft uw bestelling 5 werkdagen liggen. Na deze 5 werkdagen komt het pakket automatisch retour bij Heyting eBusiness (waar Drogisterijdeals.nl onderdeel van is) en zullen wij contact met u opnemen.

Leveren jullie ook buiten Nederland?
Ja, wij leveren door heel Europa, echter is de levertijd langer (+- 2 tot 5 dagen) en de verzendkosten zijn duurder (vanaf 6,95,- euro).

Levering op een ander adres dan factuuradres?
Ja, dit is mogelijk. Bij het plaatsen van uw bestelling kunt u dit aangeven door te klikken op 'Ander afleveradres' en hier het afleveradres in te vullen.

Door wie word mijn bestelling bezorgd?
Voor de levering van de artikelen werken wij samen met PostNL, waardoor er op alle dagen van de week (m.u.v zon- en feestdagen) bezorgd kan worden.

Kan ik mijn bestelling zelf afhalen?
Uw bestelling zelf afhalen hoort ook tot de mogelijkheden. Zie daarvoor onze pagina bedrijfsgegevens.